Monday, September 20, 2010

tak gitu cek penawe...cek cite ...ae... ae..

Memang tadi kami dikejar... dikejar oleh zombieeeeee.......dasyat gilerrrrrr.....
emm saye sedar saye xda SPM tapi saye ada wawasan... aku xsedaq , tengok2 dah tengah malam....
emmm punya syok layan filem zombie kampung pisang... emmm awai tu rasa cam boring... tapi cita mamat khalid cek oi dasyat gilew... sebenaqnya aku nak cita n kongsi r kpada pembaca blog aku ini... cita nie xspecial wat hampa tapi bermakna kat aku... ska aty aku r blog aku..... emmm dok tengah layan filem,.. nset aku bunyi (eeeeeeeeeeeeeee kabaaabooommmmmmm ) nada nset aku.... ada calling... pa g terkejut r...sapa lak n malam2 call ...emmm aku jawab dya letak...aku xpuas haty aku call blik... aku cakap la...
terkejut aku... dya jawab , hello fara fauzana cakap..pa g gelabah eden.... emmm aku gelak... aku ingat betoi2... rupanya wakenebeb..... emmm hahahahahhaaaaa....... nak wat camna.... hampa dok pulun pikiaq pa... nie aku taip cita aku.... memang xdak pa2 ..... hahahahahahahaaaa sebenaqnya tu first aku cakap ngan mychenta....???? hahahahahaaaa only my YAYA




No comments:

Post a Comment